איך בוחרים סגנון עיצובי לבית?

יש הרבה סגנונות עיצוב וכולם יפים. אז איך בדיוק מייצרים את הסגנון המדויק עבורכם? קבלו מדריך שימושי

בעידן שבו הכל פרוש לפנינו באינטרנט, וגם נראה מצוין כי אחרת זה לא היה שם בכלל, קשה להתפקס על הסגנון שנרצה לבית. אנו מוצפים בעומס אין סופי של תמונות ששובות את העין וישר חושבים "כזה אני רוצה!!". אז איך מתמודדים עם ההצפה הזאת??

כשמתכננים את הבית החדש שלכם, צריך להבחין בין שני רבדים של הפרוייקט: הראשון הוא תכנוני – מה נכנס איפה, איך מתנהלים החיים בבית ועוד המון מידע טכני ו"יבש" שמשעמם, ורק רוצים להגיע לרובד השני – איזה ספה נקנה, כמה שולחנות בסלון, איזה ריפוד יהיה לכיסאות וכן הלאה – איך יראה הבית בסוף.

למדתי לאורך עשרות הפרוייקטים שביצעתי שדווקא החלק הראשון הוא החשוב ביותר, כי הוא הבסיס – מבנה הסלון, תכנון המטבח, התחשבות בנפח איחסון דרוש בבית – הוא משמעותי מאחר שלא ניתן יהיה לשנות את זה לאחר הביצוע.

איך בוחרים סגנון עיצובי לבית? לוח השראה באמצעות אתר סטייל-סורסבוק

החדשות הטובות הן שעל כל תכנון שיוחלט ניתן להלביש כל סגנון עיצובי שאוהבים. ועכשיו לשאלת השאלות – איך מחליטים על הקו העיצובי של הבית?

פינטרסט – מלכודת דבש

הפינטרסט הוא קסם. יש בו הכל מהכל וכל טוב. החל ממה ללבוש, דרך טיפים לניהול החיים ובכלל וכמובן כמובן – תמונות של בתים מעלפים. אין ספק, ואני כותבת את זה מדם ליבי – לשבת מול הפינטרסט ולנעוץ זה כיף גדול. אבל מה עושים עם כל המידע הזה? הרי יש כל כך הרבה תמונות, בכל כך הרבה סגנונות??

לפני שיוצאים לדרך ואחרי שעוברים את השלב הראשוני של התכנון, פותחים לוח פינטרסט יעודי לבית. לוח אחד בלבד ולא לכל חדר בנפרד. ומתחילים לנעוץ. נותנים לזה קצת זמן, ממלאים את הלוח בתמונות. זה יכול להגיע למאות תמונות גם (לא מומלץ).

לוח השראה לחלל מגורים בסגנון בוהו-אקלקטי

כאשר נראה לכם שהלוח שלכם די מלא ולפינטרסט כבר אין מה לחדש לכם (זה קורה, מבטיחה!) פותחים את הלוח ביחד ועוברים תמונה תמונה וממיינים. פשוט ככה. מדברים על כל תמונה – מה בעצם אהבנו בה.

אנחנו נחפש את התמונה האחת (או שתיים, גג שלוש) שעושה לכם את ההרגשה הכי נעימה. זאת הגדרה מאד כללית כמובן שלא ניתן לפרש אותה בצורה מעשית, אבל יש לה חשיבות. מה זה נעים? שמרגישים שהדופק יורד ושרירי הפנים נרפים. תחושה חמימה בבטן. באמת, כל דבר שהוא "הרגשה טובה".

התמונה האחת הזאת תהיה הסמן הכללי לעיצוב הבית מבחינת סגנון והרגשה שאנו נקבל בסוף הפרוייקט. מפה תיגזר פלטת החומרים והצבעים, הריצופים והחיפויים, הספות, השטיח, התאורה.. כל הדברים שמייצרים את השפה העיצובית של הבית.

רוצים גם אתם להחליט מה הסגנון העיצובי לבית שלכם ולא מוצאים את הידיים והרגליים מרוב מידע? שלחו לי למייל בקשה ואשלח לכם לוחות השראה מוכנים ל-4 סגנונות הטרנדיים ביותר היום!

כל מה שאתם צריכים זה ללחוץ על הכפתור הזה כאן ולכתוב גם אני רוצה לקבל השראה!

ספרו לי בתגובות – איזה סגנון עיצובי הוא המועדף עליכם?

אשמח לשמוע!

מחכה לכם בפוסט הבא עם ארבעת הכללים לבחירת המעצב המתאים ביותר עבורכם. זאת תהיה ה-החלטה של הפרוייקט שלכם, כי המעצב.ת שלכם ילוו אתכם מהרגע הראשון ועד הפרחים שבוואזה שעל השולחן בסיום הדרך.

אני כבר לא יכולה לחכות!

מחכה לכם בפוסט הבא!

שלכם,

ענת

פוסטים נוספים משולחן העבודה

השאר תגובה

Call Now Buttonרוצים מתנה קטנה?