זה פוסט פתיחה

מתרגשת לפתוח את הבלוג, אבל תחילה אציג את עצמי ואת הבלוג ומה בעצם מחכה לנו כאן. מתרגשת כבר אמרתי?

היי, נעים מאד, אני ענת ואני מעצבת פנים מעל עשור.

זהו הבלוג השני שלי, והוא מתחיל ממש ברגע זה, כאן ועכשיו. פייר – אני מתרגשת. כבר הרבה זמן שאני רוצה לכתוב, ואני אוהבת לכתוב, אבל לא מוצאת את הזמן וההשראה בתוך מה שנקרא החיים שלי, שמורכב ממשפחה, זוגיות, עבודה, בסדר מתחלף לפי העומס ובכל יום מחדש.

כמו שאתם מבינים, זה לא הבלוג הראשון שלי. הבלוג הראשון שלי נפתח באתר סלונה בשנת 2010 ונקרא "משתפצת", אז כתבתי על השיפוץ של הדירה בה גרתי עד ממש לא מזמן. אותה דירה, שנקראת להלן קופסית הפלא, היתה פרוייקט העיצוב העצמאי הראשון שלי, ובו עשיתי את כל הטעויות האפשריות (כי ככה זה), ועדיין זה הפרוייקט שלי שאני הכי אוהבת. מעולם לא צילמתי אותו, עד עכשיו ממש, והוא מאד אישי.

כשפונים אלי מתעניינים לגבי שירותי עיצוב פנים, אני תמיד מספרת על הדירה הזאת. כי היא היתה השיעור לחיים שלי, וכי זאת גם היתה הפעם היחידה (בינתיים) שעברתי להיות בצד ה"לקוח" והלקחים שהפקתי עבור עצמיי המעצבת לפרוייקטים הבאים הם פרייסלס.

אז מה בעצם מחכה לכם כאן בבלוג הזה:

  • סיפורים על פרוייקטים שהם לא קופסית הפלא, אלא של לקוחות אמיתיים (ששמם וזהותם יישארו איתי, בכל זאת, פרטיות), עם תמונות מקצועיות להשראה
  • חשיפה על עולמה של מעצבת – מה זה בעצם אומר להיות מעצבת פנים (רמז – זה לא רק לבחור טפטים. ממש ממש מ-מ-ש לא)
  • ערמה של טיפים שימושיים, שיהיה רלוונטי לכם אם אתם מתכוונים לשפץ, גם אם סיימתם זה מכבר ועדיין מרגיש לכם חסר, וגם אם אתם מתגוררים כרגע בדירה שכורה ורוצים לשדרג לעצמכם פינות בבית (כמו שאנחנו עושים כל הזמן).
  • אזעקות טרנדים – תחזיות לעונות הבאות – צבעים, חומרים וכו'

מה לא יהיה כאן? האמת שאני יודעת על עצמי שאני לא יכולה להבטיח כזה דבר, כי ככותבת אני כותבת מהבטן, אז לפעמים "יתפלק" לי פנימה איזה פוסט משפחתי, פוסט עם מתכון, ואולי אפילו פוסט מרמור.

מה שאני כן יכולה להבטיח זה שיהיה מעניין, מצחיק, מעשיר ומלא השראה.

מוזמנים לעקוב אחרי גם ברשתות החברתיות:

פייסבוק | אינסטגרם | פינטרסט

ולא נשאיר אתכם בלי איזה מתנה קטנה לפתיחה מוצלחת:

הרי באתם לפה כי אתם מתעניינים בעיצוב הבית ורוצים לשפץ. את המשנה שלי לגבי תהליך עיצוב אפרוש בצורה מסודרת יותר בפוסטים אחרים, אבל כן אגיד שבית טוב נמדד קודם כל בתכנון פרקטי שילך איתכם שנים קדימה. וכדי לתכנן כמו שצריך אנחנו צריכים מידע. ולכן שולחת לכם באהבה גדולה את ה-שאלון שעומד בבסיסו של כל תהליך תכנון שאני עושה.

תענו עם עצמכם על השאלון הזה ומבטיחה לכם שהדרך לבית מעוצב לעילא ומתוכנן בקפידה סלולה לפניכם.

רוצים לקבל את הקובץ? כל מה שאתם צריכים זה ללחוץ פה ממש על הכפתור הזה ולרשום גם אני רוצה בית חלומות!

מבטיחה שלא להציף ולהספים את תיבת המייל שלכם ולשלוח רק תוכן איכותי.

בפוסט הבא – מדריך שימושי לבחירת הסגנון העיצובי לבית. כדאי להישאר!

תודה שהגעתם עד פה, זה ממש לא מובן מאליו,

אני כבר מחכה לפוסט הבא!

שלכם,

ענת

פוסטים נוספים משולחן העבודה

השאר תגובה

Call Now Buttonרוצים מתנה קטנה?