איך לבחור את המעצב הנכון ביותר עבורכם?

היום אני רוצה להתייחס לשאלה חשובה בשיפוץ שלכם – מי הדמות שתלווה ותנהל את כל הדבר העצום הזה שנקרא שיפוץ.

מעצבים ומעצבות יש כחול אשר על שפת הים, וכולם עושים דברים יפים. בחירה במעצב צריכה לבוא מתוך הכרת "גוף העבודות" של אותו מעצב – מה הקווים הבולטים בשפה העיצובית שלו, שאליהם אתם מתחברים ואתם יכולים לדמיין את עצמכם מנהלים חיים בתוך בית שאותו מעצב יצר למישהו אחר.

קצת קשה היום להמציא את הגלגל מבחינה עיצובית. בסוף – בית זה בית, והפונקציות הנדרשות על מנת שיהפוך לכזה הן זהות, בין אם מתכננים בית של 300 מטר רבוע או דירה של 60 מטר, עיר או כפר. בסופו של דבר יש סגנונות מאד ברורים, אפילו טרנדיים, וכל מעצב מתיישר לאיזה סגנון שהוא מתחבר אליו יותר ופשוט עובד.

ארבעה טיפים לבחירת מעצבת לבית מושלם

בתוך כל זה יש 4 כללי אצבע שיש לעבוד על פיהם כשבוחרים את המעצב.ת שילווה וינצח על כל הדבר הזה.

  1. חיבור לסגנון העיצובי של אותו מעצב – בחירה מתוך הכרת הפרוייקטים שעשה בעבר והתחברות אליהם. אחרי שראיתם תמונות של עבודות של מעצבים שונים תנסו לדמיין אם הייתם יכולים לגור בדירות/בתים שעיצבו. האם הסגנון שלהם מתאים לכם או שהוא בעצם לא, וזה סתם פשוט יפה. זה הסינון הראשוני.
  2. המלצה – תנסו לקבל המלצה למעצב ששיהתם פיזית בבית שעיצב. אין כמו מראה עיניים ושיחה כנה ופתוחה על בעל מקצוע שאתם שוקלים לשכור את שירותיו. ולא. המלצה בקבוצת ענק בפייסבוק לא עונה לקריטריון הזה.
  3. חיבור אישי. בסופו של דבר, אחרי שנפגשתם עם שניים או שלושה מעצבים – תבדקו אל מי אתם מתחברים ברמה האישית. הוא לא בהכרח יהיה הזול ביותר, אלא הוא ייתן לכם תחושה של שקט נפשי. אתם עומדים בתחילתו של מסע מורכב שהיקפו עצום. אתם צריכים מישהו שיוביל אתכם ביד בוטחת אל הצד השני של הפרוייקט, מתוך תקשורת פתוחה ואמון מלא. אתם מפקידים בידיו סכום כסף נכבד מאד ואת החלומות שלכם, אתם צריכים להתחבר אליו ברמה האנושית. מעצב טוב שמתאים לכם יהיה מישהו שיהפוך לחבר כי יכיר אתכם כל כך טוב שלא תאמינו שלפני כמה חודשים לא היה לכם מושג שיש אדם כזה בעולם.
  4. מקצוען. בפגישות שתעשו עם מעצבי הפנים השונים לפני שתחליטו, תנסו לברר מה התהליך. מעצב טוב יפרוש בפניכם את "מפת הדרכים" שלו לשיפוץ מוצלח. אותה מפת דרכים צריכה להיות ברורה לכם כי זה לב התהליך. אתם צריכים להתחבר לתהליך שהוא מציע ולהבין אותו.

אם יצאתם מהפגישה עם אותו מעצב פנים בתחושה שהוא מקצוען ומבין על מה הוא מדבר, שהתהליך איתו יהיה לכם ברור לאורך כל הדרך, התחברתם אליו ברמה האישית, ואהבתם את העבודות שלו – יש לכם מנצח. אם גם קיבלתם המלצה שאתם סומכים עליה (ושוב, קבוצות ענק בפייסבוק לא נחשבות…) אז בכלל הרווחתם.

חדר שינה חלומי להורים – הרבה איחסון ארוז בתוך שיק מודרני מהודק. צילמה: שירן כרמל

פרוייקט שיפוץ מורכב מאלפי בחירות גדולות וקטנות שנועדו למקסם את הבית שלכם כך שיתאים לכם כמו כפפה ליד. ההחלטה השניה הכי חשובה בכל הדבר הזה היא מי יהיה המעצב שינצח על כל הפרוייקט הזה. (אגב, ההחלטה הראשונה היא בכלל לשפץ. אבל זה לפוסט אחר).

רוצים לקבל את מפת הדרכים לשיפוץ מוצלח? כל מה שאתם צריכים לעשות זה לשלוח לי אימייל ממש בלחיצת כפתור פשוטה ולבקש!

אשמח לשמוע מה לדעתכם חשוב לבדוק בבחירת המעצב.ת לפרוייקט שלכם.

ו…

אחרי שלושה פוסטים קצת כבדים, בפוסט הבא – חמש חנויות עיצוב שאני אוהבת לרכוש בהן פרטי הלבשה לפרוייקטים שלי.

כבר מחכה לפוסט הבא! יהיה מלא השראה!

שלכם,

ענת

פוסטים נוספים משולחן העבודה

השאר תגובה

Call Now Buttonרוצים מתנה קטנה?