טיפים משולחן המעצבת #1

סיימתם את השיפוץ ואתם רוצים לשמור את הבית ממש כמו שהוא מהניילונים שנים קדימה? קבלו צרור טיפים שיעזור לכם לעשות בדיוק את זה!

כולנו יודעים שגם אחרי שסיימנו שיפוץ יעבור קצת זמן ודברים יצטרכו תחזוקה. אז קבלו את הטיפים שלי ללקוחות שמסיימים שיפוץ ל-5 שנים קדימה:

1. נורות חדשות בבית שהותקנו לאחר השיפוץ – קנו מראש סט שלם נוסף של כל הנורות       שבהן השתמשתם בסוף הפרוייקט ורישמו עבור איזה גוף תאורה הם שייכים. בפעם הבאה שתישרף נורה תחליפו בקלות, אבל – גם ובעיקר – מיד תלכו לחנות ותבקשו את אותה הנורה בדיוק. כך לא יתחלף לכם גוון האור. כנ"ל לגבי שנאים של תאורת לד.
2. רשימת גוונים מדוייקת מהמעצב – בקשו בכתב רשימה של כל חומרי הגמר בבית – גווני קירות ותקרות, גווני רובה בין אריחים, גוון אלומיניום וכן הלאה. נהוג לצבוע בית כל 5 שנים, וכדי שלא יהיו הבדלים בגוונים כדאי שיהיו כל מספרי הגוונים בצורה מסודרת.

רשימת הגוונים לבית תעזור לכם לחדש אותו בעוד כמה שנים כך שיראה בדיוק אותו הדבר (צילום סטוק)

3. החזיקו בקלסר מסודר את כל תעודות האחריות שקיבלתם מספקי הפרוייקט, לצד רשימת אנשי קשר של כל המעורבים בפרוייקט. אם רכשתם מוצרי חשמל ומציעים לכם שירות תיקונים – אם התקציב מאפשר – תרכשו חבילה כזאת.
4. במהלך העבודה הייתם בבית וצילמתם? המעצב או הקבלן שלחו לכם תמונות? צלמו את תוואי התשתיות של החשמל והמים והמיזוג לפני שמעלימים אותם בקיר. בעתיד (הרחוק!), אם חלילה תהיה נזילה או שיתחשק לכם לתלות תמונה היכן שהוא – תוכלו לדעת איפה בדיוק עובר צינור החשמל ואיפה צינור המים.
5. החזיקו בתיקיית מחשב או בקלסר מסודר סט תוכניות סופיות של הבית. זאת על מנת שבעלי מקצוע שיבואו בעוד שנים לתקן דברים יוכלו לדעת מה נמצא בתוך הקירות, ואם תחליטו למכור – שיהיה לכם מסודר.

אלה 5 טיפים מנצחים לשמור על הבית שנים קדימה בקלות וללא מאמץ.
לכם יש טיפים נוספים? אשמח שתספרו לי בתגובות מה הציל אתכם אחרי השיפוץ!

פוסטים נוספים משולחן העבודה

השאר תגובה

Call Now Buttonרוצים מתנה קטנה?